Sakraliosios geometrijos seminarai

Šiame seminare pasinersime į tobulų formų pasaulį, pajausime jų energijas, išgyvensime jų transfomuojantį poveikį jausmams, pasąmonei. Sujungsime kvėpavimą bei formą su pačiu gyvenimu – skausmu ir palaima, galimybėmis ar problemomis, santykiais, gerovės kūrimu.

Kaip rodo daugiametė patirtis, šios praktikos padeda sujungti sąmonę ir jausmus su tyrų energijų, archetipų pasauliu, nesuterštu karmos įrašais. Drauge padeda naujai, šviežiai išgyventi save. Dažnai šios patirtys būna tiek ryškios, transformuojančios, jog seminariečiai verkia, juokiasi, patiria išsilaisvinimo iš baimių katarsį.

Po seminarų pasikeičia santykis su forma (jos tampa gyvos, bendraujančios), su spalva ( jų padaugėja, jos tampa ryškesnės, suprantamesnės, gyvos). Kartais praktikuojantis pakelia tokius gilius sąmonės klodus, jog jie veda vaikystės, kūdikystės, gimimo išgyvenimo link. Kartais dar toliau – į vieną ar kelis iš praeitų gyvenimų. Ši patirtis padeda integruoti skausmingas ar svarbias savo dalis į šiandienos audinį, kuris dėl to tampa turtingesnis.

Neretai žmonės seminare suvokia traumų, ligų, nevaisingumo, kitų problemų priežastis. Kai kuriems po seminaro atsiveria talentas piešti mandalas, mąstyti formomis. Kai kurie grįžta, prabudę naujai savęs priėmimo, meilės ar santykių kokybei. Dar kitiems tai įžvalgos, intuicijos pažadinimo pradžia. Be to, tai ir nuotykis, įkvėptos kūrybos procesas – tai taip pat svarbu…

Kviečiu Jus kartu tai patirti…

Į seminarą neužmirškite pasiimti spalvotų ir paprastų pieštukų, flomasterių, pastelės ar vandeninių dažų, skriestuvą, kietą pagrindą, popieriaus, sąsiuvinį, rašymo priemonę. Apsirenkite patogia apranga, pasiimkite gėrimo, jei turite, patiesaliuką , pagalvėlę atsisėsti. Svarbiausia nebijokite. Viskas bus paprasta. Sėkmės.

Su meile – Nijolė Gabija Wolmer

Atsiliepimai apie Sakraliosio geometrijos seminarą:
Per sakraliosios geometrijos seminarą išgyvenau ištisą pasaulį. Tai buvo iš tikrųjų sakrali pasaulio tvėrimo istorija. Jos mokė … angelai. Niekada iki tol taip aiškiai ir suprantamai nebuvau jutusi angelų mokymo. Tai buvo nuostabu ir netikėta.
Kaipgi tai pajutau? Pirmiausia dirbome su sfera. Pirmasis impulsas buvo man būdingas: norėjau nuspalvinti, išpiešti ją įvairiais ornamentais, parodyti visus savo gebėjimus. Staiga pajutau tarytum švelnaus vėjelio prisilietimą: „Neskubėk. Pirmiausia pajusk pačią sferą. Pajusk vieną spalvą. Neskubėk visko maišyti. Turėsi tam laiko. Pajusk pirmapradį tyrumą. Pradžią“. Nors nuo to momento praėjo keletas metų, kaip šiandien prisimenu, kaip tą dieną išgyvenau Tvėrimo istoriją. Kaip buvo Vienis, paskui jis pasidalijo, išsiskaidė. Kaip atsirado vis daugiau detalių, vis daugiau įvairovės ir kartu nutolimas nuo to nuostabaus dieviškumo. Ir dėl to liūdesys. Tas lapas aplaistytas ašaromis. Rodos, ko gi verkti spalvinant apskritimą? Paslaptis ta, kad paprastos formos, o ypač apskritimas, leidžia prisiliesti prie visko ištakų, Šaltinio. Tarytum pro langus pro tuos įvairiai užspalvintus apskritimus mačiau savo įvairius gyvenimus, patirtis: nelaimingas ir laimingas meiles, vienuolynus ir mokyklas, išdavystes ir idealizmą, netektis ir atradimus. Tai buvo tarsi nenutrūkstantis kaleidoskopas. Kas gi siejo tuos gyvenimus? Vienio ir atsiskyrimo nuo jo tema. Evoliucijos tema. Jausmų tema. Pasirodo, visi tie dalykai gali slypėti apskritime. Kas po to pakito? Tiesiog kai kurios skausmingos temos – praradimo, atsiskyrimo, ilgesio kažko nenusako – tapo ne tokios skaudžios, buvo suvokta jų prasmė ir vieta visumoje.
Kvadratas mokė praktiškumo. Rodė dramas, susijusias su gerove. Kodėl ji yra arba jos nėra. Kodėl kartais tiesiog taip sunku ją priimti. Tai labai vertinga žmonėms, norintiems spręsti šias problemas, išlengvinti santykį su materija, gerove.
…“Rodos, kaip gali suvokti žmogaus esmę piešdamas geometrinę figūrą? Ne tik suvokiau, bet ir išgyvenau vaduojantį laisvės pojūtį“.
Piešdamas geometrines figūras ar kitaip bendraudamas su jomis, žmogus gali aptikti, kurios jo gyvenimo sritys yra komplikuotos, kurios vaduojančios. Gali pasirinkti jam tinkančias geometrines formas kaip gydančias, savo aplinkoje. Tačiau gali ir kur kas daugiau- pasirinkti geometrinę formą kaip mokytoją, pagalbininką, per kurį gali būti atkleidžiamos būties, kūrybos paslaptys.
Dėkoju už galimybę prie to prisiliesti.

Daiva

TOP